טיפולי שורש במרכז

טיפולי שורש במרכז הינו אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר כיום בתחום רפואת השיניים. בדרך כלל, טיפולי שורש במרכז מתבצעים בעקבות זיהומים שונים, עששת חמור, או פגיעות אשר הצליחו לחדור את זגוגית השיניים והגיעו אל מוך השן. חשוב כי טיפולי שורש במרכז יתבצעו על ידי מומחה בתחום אשר עבר התמחות בנושא טיפולי שורש. טיפולי שורש במרכז הינם למעשה תהליך רפואי בעל שלושה שלבים, פתיחה של השן וסילוק הזיהום אשר הצטבר, ניקוי יסודי של תעלת השורש ולבסוף, סגירה של השן על ידי איטום בחומרים אנטי-בקטריאליים. ד"ר צבי שפרבר הינו רופא מומחה למגוון טיפולי שיניים בניהם טיפול שורשים לילדים, טיפול שורש מקצועי, טיפולי שורש בירושלים ועוד.

טיפולי שורש בירושלים

טיפולי שורש בירושלים הינו טיפול רפואי אשר מתאים למקרים בהם ישנה פגיעה או זיהום אשר גורמים לחשיפה של מוך השן והשורשים שלו. מקרים אלה יכולים לנבוע משבר בשן, טראומה, עששת חמורה, חבלה, דלקת ברקמת המוך, ונסיגת חניכיים. לפני התהליך הטיפולי יש לבצע מגוון בדיקות כגון צילומי שיניים אשר מעניקים לרופא המטפל את האינפורמציה הרלוונטית להמשך הטיפול וכן את המצב הרפואי של המטופל. כמו כן, התסמינים אשר יכולים להעיד על צורך בטיפול שורש הם כאבים עזים ורגישות בשיניים לחום וקור.

טיפול שורשים לילדים

טיפול שורשים לילדים הינו טיפול מורכב ועדין אשר דורש מקצועיות, ניסיון רב והתמחות בתחום רפואת שיניים לילדים. כמו כן, השורש בשן צעירה הינו שורש קצר יותר ובעל קצוות פתוחים, ובעקבות כך מדובר באתגר מורכב יותר. ד"ר צבי שפרבר הינו רופא שיניים מומחה ובעל מרפאה חדישה אשר מציעה היצע רב של טיפולי שיניים באמצעות מכשור רפואי מתקדם וטכנולוגיות חדשות. כל מטופל מקבל את הטיפול המקצועי, האישי והסבלני ביותר, עד לקבלת התוצאה באיכות הגבוהה ביותר.

טיפול שורש מקצועי

טיפול שורש מקצועי נועד להפחית את כאבי השיניים של המטופל, זאת באמצעות תהליך רפואי אשר מתבצע תחת הרדמה מקומית אפקטיבית ולכן התהליך כמעט ואינו כרוך בכאבים. ד"ר צבי שפרבר הינו רופא מומחה בעל מרפאה ובה צוות מקצועי אשר מתמחה בתחום השתלות השיניים, פה ולסת, הרמות סינוס ועוד היצע רב של טיפולי שיניים איכותי, מקצועי, ובאווירה נינוחה ומקצועית.