סתימות בשיניים לילדים

סתימות בשיניים לילדים הינו הטיפול הנפוץ ביותר בקרב רפואת שיניים לילדים. אחת הסיבות המרכזיות בגללן סתימות בשיניים לילדים הן כה נפוצות היא בעקבות עששת אשר ילדים רבים מפתחים כבר בגיל צעיר במיוחד. המשמעות של כך היא חורים בשיניים. כמו כן, סתימות בשיניים לילדים הינו תהליך רפואי עדין ומורכב אשר דורש ידע מעמיק, ניסיון רב והתמחות רלוונטית בתחום רפואת שיניים לילדים. כאמור התהליך של סתימות בשיניים לילדים שמור לרופא שיניים מומחה לילדים, אשר מחזיק בידע רב בתהליכי ההתפתחות והגדילה של הילד, ויודע כיצד עליו לטפל במצבים השונים ברגישות רבה כך שלא יגרום לילד פחד מרופא שיניים כאדם בוגר. ד"ר צבי שפרבר הינו רופא שיניים מקצועי אשר מתמחה בנושאים כגון סתימות בשיניים חלביות, סתימה בשן לילדים, סתימה בשן חלב ועוד מגוון טיפולים לילדים ומבוגרים כאחד.

סתימה בשן חלב

הצורך בתהליך רפואי כמו סתימה בשן חלב יכול לנבוע בעקבות עששת, אשר מתפתחת וגורמת לחורים בשיניים, זאת לצד כאבים ואף במקרים מסוימים דלקת ואובדן השן. העששת מצטברת בעקבות הצטברות של חומר הפלאק על השיניים. ניתן להימנע מעששת והצטברות פלאק על ידי צחצוח יומי וקפדני. אך במקרים בהם ישנה חדירה של העששת אל תוך אמייל השן, יש לטפל באמצעות סתימה אצל רופא שיניים מקצועי אשר מתמחה בתחום.

סתימה בשן לילדים

סתימה בשן לילדים דורשת ידע רב, ניסיון והתמחות בתחום רפואת השיניים לילדים. חורים בשיניים יכולים להרוס את קירות השיניים, ולגרום לפגיעה קשה בעצב, אשר בדרך כלל מלווה בכאבים רבים. הטיפול בחורים בשיניים הוא באמצעות סתימה, זאת לאחר בדיקה מקיפה, וניקוי עששת.

סתימות בשיניים חלביות

סתימות בשיניים חלביות הן למעשה סתימות בשיניים זמניות, אך למרות זאת אין מדובר בתהליך רפואי לכל דבר אותו יש לבצע במקצועיות רבה. כמו כן, רופאי שיניים מסבירים כי חשוב במיוחד לטפל בשיניים חלביות ולא להזניח אותן, ובכך ניתן למנוע את תופעת החורים, ומחלות נוספות בחלל הפה. ד"ר צבי שפרבר הינו רופא שיניים מומחה ובעל קליניקה מקצועית אשר מקבלת מטופלים רבים בגילאים שונים, ומעניקה לכל מטופל את הטיפול המתאים והאפקטיבי ביותר עבורו. כמו כן, במרפאה קיים צוות מקצועי אשר עבר התמחות בתחום פה ולסת, השתלות שיניים, רפואת ילדים, והרמות סינוס.