שיקום פה בהרדמה

האם טיפולים לשיקום הפה נחשבים לכואבים? טיפולי שיקום פה הם טיפולים מורכבים הכוללים טיפול בכמה נקודות בחלל הפה והחניכיים. בכדי למנוע כאב בזמן הטיפול רופאי השיניים משתמשים בהרדמה מקומית או כללית בהתאם לטיפול המיועד לשיניים. מטופלים רבים המגיעים לייעוץ לטיפולי שיקום הפה חוששים מכאבים בחלל הפה בזמן הטיפולים ולאחר הטיפולים. בכדי למנוע כאבים לאחר הטיפולים לשיקום הפה, רופא השיניים מפנה את המטופל לקנות כדורים ומשחות העוזרים לשיכוך כאבים בכדי לעבור את תקופת ההחלמה מהטיפול בצורה טובה וקלה יותר. טיפולים לשיקום פה בהרדמה מונעים את הכאב ואת אי הנוחות של המטופל בזמן החדרת השתלים הדנטליים בפה.

שיקום פה בהרדמה מלאה

באילו מקרים קובעים הרדמה מלאה אצל רופא שיניים? רופא השיניים נפגש עם המטופל ובודק את חלל הפה, השיניים, החניכיים ומצב הלסת. לאחר הבדיקה הזו רופא השיניים מציע למטופל את כל האופציות הרלוונטיות לטיפול. לאחר בחירת האופציה לטיפול, רופא השיניים מחליט האם יש צורך בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית ומלאה. ההחלטה לגבי שיקום פה בהרדמה מלאה מתקבלת על-ידי רופא השיניים לאחר שביצע את כל הבדיקות המקדימות לטיפול שיקום הפה.

שיקום שיניים למבוגרים

בגילאים מבוגרים בדרך כלל למטופלים יש מחלות שונות המחייבות אותם לקחת תרופות מסוגים שונים. במצבים הללו רופא השיניים צריך להכיר את כל התרופות שהמטופל לוקח לפני הקביעה לתחילת טיפול בשיקום הפה. שיקום שיניים למבוגרים הוא נפוץ מאוד בישראל ויש היום טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות המאפשרות טיפול שיניים בכל גיל בהתאם למצב הרפואי של המטופל.

שיקומים אסתטיים

מלבד טיפולים לשיקום הפה, ניתן לראות במרפאות שיניים רבות טיפולים לשיקומים אסתטיים. שיקום אסתטי, מלבד שיפור החזות של הפה, יכול לשפר את המצב הבריאותי של הפה לטווח הארוך. אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לטיפולים לשיקום הפה, אתם מוזמנים לפנות למרפאת ד"ר צבי שפרבר ולקבוע פגישת ייעוץ.

מרפאת ד"ר צבי שפרבר מציעה טיפולים לשיקום פה בהרדמה

צוות מרפאת ד"ר צבי שפרבר מציעה למטופליה לבצע טיפולים לשיקום פה בהרדמה בכדי למנוע כאבים בזמן הטיפול. שיניים מוזנחות ולא בריאות הן לא רק עניין אסתטי, ולכן חשוב לפנות לרופא הטוב ביותר לשיקום השיניים.